Koločundr 2008

Plán vyjet natěžko po Čechách jsem měl v hlavě už pár let. Došlo na něj sice až teď, ale stálo to za to. Jelikož jsme to pojali rodinně, nebyly hlavním cílem najeté kilometry nebo nastoupané metry, ale hlavně a především zábava, sranda a zážitky při našem hromadném putování. Aby nás na to bylo více, nenechal jsem si náš plán pro sebe a tak se přidalo pár dobrých lidí a naše dovolená natěžko mohla začít.

Stejně jako při jiných významnějších společných akcích, tak i u této jsem vedl tzv. "palubní deník". Ne, že bych měl potřebu vést si deník, ale ne vše si člověk (a já už vůbec ne) zapamatuje a tak alespoň ty nejdůležitější momenty jsem zaznamenal. Vyplatilo se mi to při dovolené na Sicílii a vyplatilo se mi to i nyní, protože k zpracování fotek a tohoto krátkého reportu jsem se dostal až nyní, bezmála pět týdnů po dovolené a jen tak z paměti už bych toho moc nevypotil. V dalších odstavcích tedy naleznete téměř doslovný přepis mých poznámek bez další omáčky, o tom jak to ve skutečnosti probíhalo si udělejte představu sami, pomoci vám může také fotogalerie z této báječné dovolené.

Palubní deník
Náš palubní deník

CZECH TOUR 2008:

Účast: Jirka, Irena, Radka, Petr, Martin, Anetka, Jakub, Darinka a já.

V sobotu jsme úspěšně vyrazili z Třebky, déšť naštěstí jen ráno, večer už hezky. Zmokli jen Burísci - cestou do Třebky - ale pořádně. Noc v komorním kempu v Kařezu, večer v hospodě. Darinka už se těší do práce... "PS: Jsem úplně mrtvá a těším se do práce! D."

Neděle: Kařez -> Hracholusky 65 km / 500 m
Hnusný protivítr a kopečky, máme všichni dost. Zastávka v Globusu, Jakub dostal sluchátka (asi se při našem vycházkovém tempu lehce nudí), ostaní housku se sekačkou. Za Plzní setkání a Adinou a Honzou, Mášou a Jardou a Pivcem. Doprovodili nás až na Hracholusky, kemp pěkný, recepční nabídla kologaráž, hospody slabší, ale pizza nakonec výborná.

Pondělí: Hracholusky -> Sycherák (Chobot) 53 km / 588 m
Snídaně v sámošce u přehrady. Větru méně, kopců více, ale celkově lehčí akorát jsme vyrazili později, takže příjezd do cíle taky později. Kemp Sycherák slušný, kola mezi stany, večeře v kempu, v noci déšť.

Úterý: Sycherák -> Babylon 55 km / 600 m
Na základě doporučení pana Pivce jedeme na Babylon. Odjezd určen na 10:00. Darinka hektickým výkonem přinutila zbytek mužstva a ženstva k vyjímečnému výkonu - sbaleno jsme měli už v 09:00. Po snídani v kempu nakonec stejně vyrážíme v 10:00.... Při odjezdu pár kapek deště, pokračujeme. Cesta v suchu, jižní vítr, jedeme přece na jih, ale už to nebylo tak strašné. V kempu cca po 16:00. Cestou polévka v Rybníku. Jídlo (dobré a superlevné) v Poběžovicích. Celou noc přeháňky.

Středa: Babylon -> Klatovy 53 km / 480 m
Ráno přeháňky. Úžasná snídaně díky paní učitelce, kterou její žák, nyní číšník i po letech poznal. Že dostal na vízo čtyřku na něm evidentně nezanechalo negativní následky. Domažlice, počasí se lepší - Burísci mají počasí na dovolené údajně vždycky hezké. Any s Martinem vlakem domů. Počasí super, rozhledna Bolfánek, Americká zahrada. Sjezd do Klatov. Oběd na náměstí, kemp, Burísci autem domů. Nejčistší kemp doposud, málo lidí, zítra odpočinková etapa -> Nový Rybník. Celý den vítr v zádech, silný.

Čtvrtek: Klatovy -> Nový Rybník 35 km / 400 m
Ráno pommmmmalllu, snídaně v Plusu v Klatovech, zvolna na Žinkovy, vítr proměnlivý, kemp Nový Rybník v 15:10. Stanování, sociálky slušné, večer hospoda, muzika. Jasno.

Pátek: Nový Rybník -> Příbram 51 km / 600 m
Domluven nocleh u Bohouše. V noci chčije. Ráno přeháňky bez naděje na změnu. Když jsme vyjížděli, změna přišla - pršelo už furt. Přestalo cca po dvou hodinách. Všichni durch. V nějaké vesnici cestou jsme viděli ulici s názvem Posraná ulice. Oběd v Rožmitále. Poslední km k Bohoušovi opět v dešti, závěr terének přes les. U Bohouše teplo, sucho, jídlo.... "Bohoušovice"... Noc v posteli s peřinama, začínám se těšit domů.

Sobota: Příbram -> Domůůůůůů :-) cca 50 km / 500 m
Snídaně, ještě neprší. V deset začíná. Chčije furt. Po poledni vyrážíme. Trvalý déšť až domů. Mokří až na kost, dvanáct stupňů, musíme přejet Brdy, nic moc. Jede se na morál. ....Konečně doma - komplet vše vyprat a vysušit, práce na dva dny. Ale dovolená to byla supr. Příště to chce partu na celou dovolenou.

V neděli slunečno, teplo :-)

Odkazy:

Fotogalerie na našem webu

První z celkem pěti fotogalerií od Burajdy na rajčeti

V Hlásné Třebani 20.9.2008.